sagaarvidsson

så jävla nöjd(!)

Publicerad 2011-01-21 21:26:37 i Allmänt,

Kvällens Ted-träning gick oerhört bra, mycket bättre än jag hade förväntat! Vi hoppade en kort bana på 5 hinder ett antal ggr och hade mycket fokus på hjälpbommar framför vissa och på att få ryttare/häst att vänta på hindret. Detta är verkligen jättebra för mig, roligt att det var just detta arbetet vi lade fokus på idag då Jonas i onsdags sa att det är det här jag måste träna mer på. Nästan Saga-designad träning med andra ord! Skitnöjd med min häst, han var riktigt fin, kanske lite stark men jag har en riktigt bra känsla inför det här året!!

Dessutom fick man se Ted hoppa. Utan häst. I gammaldags höjdhopp-stil. Jag måste erkänna att jag blev oerhört imponerad-- och det blir jag sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela