sagaarvidsson

Ny soffa, äntligen!

Publicerad 2011-01-22 16:28:14 i Allmänt,

Yehaaa nu har vi fått en ny skinnsoffa! Skitnajs! Den matchar resten av inredning i stora rummet alldeles perfekt i och med att den är mörkbrun och det känns rätt bra att äntligen ha något att sitta i med, nu behöver jag inte längre sitta på köksstol med fötterna på bordet (för nej, det gör jag aldrig)..

Får se hur jag gör med ridningen idag, är inte alls speciellt lockad kan jag tala om. Hela dagen har gått åt att sova, laga mat, städa och hämta soffan. Ser ut som det blir en chill hemmakväll med pizza, godis och rulle. Kan behövas, hela min kropp skriker just nu, har sån sjuk träningsvärk men det är lätt värt det. Vaknade på så himla bra humör idag, träningen igår gick verkligen jättebra och det är kul att känslan efteråt sitter kvar ytterligare en liten stund!

Ska jag laga lite mat eller se på Jersey Shore?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela