sagaarvidsson

Matmatmat

Publicerad 2011-01-18 18:14:38 i Allmänt,

Wow, jag är fascinerad av hur mitt nät kan gå från superduper-snabbt till att ladda en sida i 10 minuter. Lite smått irriterande när man har bråttom, eller när man behöver spela lite bra musik för att bli på bättre humör.

Red Dippe under dagen idag, ska rida Trixe och Alex nu på kvällen. Red ingenting alls igår eftersom jag avr sjukt trött och irriterad på livet så får ta ikapp det idag istället. Tänkte nog försöka rida lite dressyr, annars blir det kanske lite travbommar som ligger framme. Vi får se vilket humör pållen är på.

Jag är förresten bäst på att laga kyckling! Men hur vore det om jag lärde mig laga något annat också..? Efter att ha ätit kyckling med diverse olika tillbehör i snart en vecka börjar jag önska att jag kunde laga typ..korv eller nått. Eller varför inte köttbullar?

Jag hungrar ihjäl snaaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela