sagaarvidsson

Massa löshoppning

Publicerad 2011-01-15 10:28:15 i Allmänt,

Löshoppade lite hästar igårkväll vilket var spännande som vanligt. Den här gången var det de två ett-åringarna (jaja, jag vet att de räknas som 2 år nu men dom är ju så små!) Cirkuz och Jack Sparrow, samt Krukan och Tutan. Tutan var med bara för att hjälpa Krukan lite som aldrig varit i ett ridhus förrut. Alla var riktigt duktiga, men finast var nog Sparris, han hade helt klart bäst hinderuppfattning. Och själva proceduren igår var minst sagt..spännande. Men nog om det.

Ledig idag IGEN, så nu ska jag städa lyan! Började städa ut julen igår då granen åkte ner (det är ett hål i mitt hjärta) och nu måste jag dammsuga och fixa. Bara massa trök. Ska försöka rida ut Alex också. Det är visserligen träning där nere just nu, men jag kände att jag inte riktigt behövde vara med då det är en kopia av onsdagens lektion för de som inte hann hoppa klart innan vi blev avbrytna.

Näe vet ni vad, nu ska jag ta tag i livet och städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela