sagaarvidsson

Kissies blogg ger virus..

Publicerad 2011-01-21 13:56:22 i Allmänt,

Okej, så det är alltså där alla får virus. Grattis till mig då som inte läser hennes blogg! Visste väl att det skulle löna sig till slut! Mwha!

Snart dags för Ted-träning, taggar! Dock kan jag säga så här; Dippe var hur fin som helst så det kan lika gärna gå skit ikväll, I DONT CARE. Jag flyger redan på moln! Ska även rida Trixe senare idag, hade egentligen tänkt rida honom nu innan men tror inte att det gynnar min träning direkt. Så tar det efteråt istället.

Gotta keep on running
Stay on the attack

Kommentarer

Postat av: cassie

Publicerad 2011-02-05 09:22:27

vet du om kissies blogg fortfaramde ger vrus?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela