sagaarvidsson

En massa träningar

Publicerad 2011-01-13 11:29:32 i Allmänt,

Okej, så i helgen var Ted Nätterkvist här och hade träning lördag-söndag. Jag och Alex var med båda dagarna, vilket jag är väldigt glad över så här i efterhand. Ted har en bana som är oerhört bra för självförtroendet och det är även min favoritbana just därför. Den handlar mycket om olika avstånd och olika kombinationer = min absoluta favorit. Så det gick riktigt bra för oss både lördag och söndag, vilket känns som en väldigt bra start på året. Hade tyvärr ingen som filmade eller tog kort, men han kändes iaf väldigt fin.

Igårkväll var det sedan hoppträning för Jonas, och han körde på samma koncept som Ted, så även där gick det väldigt bra för oss. Då var Linnea snäll att filma lite här och där, så täntke försöka lägga upp lite klipp senare idag.
Jag hade tur som hoppade klart först av alla igår, då vi blev avbrytna mitt i träningen av en man som behövde hjälp att lasta och hämta upp lösa hästar vid stora vägen. Byebye-träningen. Så jag hade flyt igår, ritkigt najs!

Idag är jag ledig då det är hovis imorgon på min normala lediga dag, så jag bytte för att vara lite snäll.  Något säger mig att jag kanske behövde en ledig dag dock då jag sov till 11-tiden idag. Händer inte ofta kan jag lova.
Dagens planering är att kolla på lite tävlingsdatum här runtomkring, rida ut Alex, rida Trixe och kanske även Dippe. Sen är det kanske (om jag har tur) skidskytte på tv och det vill jag inte missa idag igen. Ananrs borde jag städa mitt rum. Märkte igår när jag låg och sov framför elementet som en annan katt att det var rätt skitigt på golvet...

Idag blir det mixsallad till lunch, --mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela