sagaarvidsson

En massa Saga-tankar denna tisdag

Publicerad 2011-01-18 12:47:50 i Allmänt,

Ibland blir jag bara så förvånad över hur vissa människor fungerar. Hur kan man ta ett beslut och göra ett löfte för att sedan falla under pressen och bara ge upp? I min värld finns det två alternativ; antingen så biter man ihop tills man känner blodsmaken i mun eller också är man vuxen nog att inse att man inte kommer kunna klara av det och lovar ingenting. Antingen eller. Du ger dig inte in i något halvhjärtat, kan du inte hålla dig till det du lovat eller om du inte kan ha stake nog att hålla ut, ge då fan i det redan från början. Jag hatar att behöva lägga ner tid på att lära känna någon och verkligen göra mitt bästa för att denne ska trivas bara för att sedan inse att det inte var värt det. Varför kan folk aldrig bara växa upp?

Oj, glada miner här hos mig. Inombords skiner solen men inte så mycket utanpå.

Jonas-träning imorgon, dit taggar vi! Och sedan är det Ted på fredag, kommer bli kanon! Håller tummarna för att det går lika bra som det gjort de senaste gångerna, kan behöva lite medvind en stund till känns det som.

Och innan jag går och börjar laga mat-- det är lätt att klaga men fan så mycket svårare att säga tack. Så om du som läser är någon som finns i mitt liv i vardagen, tack för det. om inte, tack för att du läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela