sagaarvidsson

5e dagen

Publicerad 2011-01-05 12:31:22 i Allmänt,

Du går förbi uteboxarna, där står Saga och hostar. Sen går du förbi hökärran, där står Linnea och hostar. Och vänta, du hör fyrhjulingen komma närmare, och visst sitter väl Anna där och hostar? FY FAN, vad vi är sjuka allihopa här uppe. Det blir väl så när man bor tillsammans, men usch. Nu vill jag bli frisk.

5e dagen utan godis gör att det börjar klia i kroppen. Det är inte bra det här. Vette fan hur jag ska klara av detta. Och inte blir det bättre av att det står en skål proppfylld med godis i vardagsummet. Det blir ett test bara att äta frukost när jag ser den stå där. Jag lovar att jag hör hur den viskar mitt namn varje gång jag går förbi bordet och igår höll en av chokladbitarna på att krypa upp i handen på mig. Läskiga grejer det där...

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-01-11 09:49:56

okej, du skulle blogga varannan dag....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela