sagaarvidsson

2011-- det här är mitt år

Publicerad 2011-01-05 07:25:28 i Allmänt,

2011 hade inte kunnat börja sämre. Har varit riktigt sjuk, men börjar äntligen bli bättre. NU kan jag nästan prata normalt, och slipper låta som en kastrerad dvärg.

Normalt sett skriver man ju upp sina nyårslöften lite tidigare, men jag gör det nu ändå. Kanske lite pga att jag än så länge lyckats hålla mig till mitt!

* Sluta äta godis i den mängd jag tidigare gjort, helt godisfritt till den sista januari--därefter är det tillbaka till barndomsåren och bara äta godis på lördagar.

Sen har jag inga mer nyårslöften, jag har en stark känsla av att det här kommer vara svårt nog att hålla som det är ändå. Men vet ni? Jag har börjat dricka te! Lemon-te, hur gott som helst! Insåg att det var dags att lära sig att dricka antingen kaffe eller te, och jag hatar kaffe så... Nu känner jag mig vuxen. Men blir man 22 i år så blir man.


Jag har dessutom en stark känsla att det är i år det händer. Inte jordens undergång, utan att allt exploderar. Som det bör. Det kommer vara mitt och Alex år, jag är redan grymt taggad till utomhussäsongen och känner på mig att det kan hända saker i år.

Nu ska jag strax ner och jobba. Med mina medarbetare som BÅDA har sagt upp sig. Haha, vad var det i julmaten egentligen?

Some people run right into the fire

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-01-06 17:35:40

Då är vi två som är helt såld på citron te ;) btw så glömde du att du har TRE blogginlägg att göra i veckan..! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela