sagaarvidsson

onsdag

Publicerad 2011-02-09 22:05:58 i Allmänt,

hmm, kikar lite lätt på Glee och kan verkligen inte släppa hur extremt fula vissa människor är när de mimar... ohmygod säger jag bara... Annars är jag för en gångs skull lite road.

Red ut min superduper pigga häst idag. Red upp på berget och galopperade lite, vilket behövdes. Trodde jag skulle åka av en stund där då jag hängde i ena stigbygeln i stort sett men när han tappade lite balansen hamnade jag i sadeln igen. Thank god för dåligt underlag. Egentligen borde jag kanske inte ha galopperat ute, men han är så laddad med energi just nu att jag inte hade något att välja på. Mötte en bil på vägen tillbaka hem och höll på att skrämma skiten ur den stackars chauffören när min lilla pålle kastade sig runt i cirklar precis framför bilen. Men det slutade bra, ibland är det fint med diken. Funderar på att byta bett när jag hoppar och rider ut, nog för att han lyssnar på detta bettet med men det känns dumt att behöva dra med all kraft för att han ska stanna. Bättre då med mindre hjälper.

Living on a prayer-YEAH

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-02-09 23:06:30

Sv: Ja det vore sjukt surt. Men idag har hon inte visat någon ömhet och är inte varm längre, så förhoppningsvis har det gått tillbaka :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela