sagaarvidsson

Morsning

Publicerad 2011-02-08 07:05:59 i Allmänt,

Nya jobbarn har imponerat på mig. Den ni. Men det känns bra, hon jobbar i bra tempo och är noggrann, allt jag kräver av folk!

Ikväll är det träning för MARJUT, vilket ska bli sjukt kul! Taggad till max, det var sååå länge sen som jag red för henne nu. Skojskoj.
Annars händer nog inte så mkt ikväll, ska försöka ta det lite lugnt, är ju ledig imorgon och på torsdag vilket behövs. Jag behöver städa... Det som också är bra med den nya tjejen (okej, jag kanske kan börja kalla henne för hennes riktiga namn Elin nu?) är att hon diskar direkt efter sig och håller rent. BRA! Det behövs här hos oss

Och varför säger man "ta det piano"? Jahapp....

Some people run right into the fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela