sagaarvidsson

Light speed

Publicerad 2011-02-10 13:23:38 i Allmänt,

Ledig dag nr 2, och det är snöstorm ute. Oerhört glad att jag är ledig, för då kan jag vara inne hela dagen ;)
Dessutom är det rätt najs att ha skitvader ute en av ens lediga dagar för då kan man rida ut den dagen det är fint väder och nästa dag kan man fokusera på att städa och fixa inne och sen rida på kvällen. Härligare lösning finns inte!


Höll liten hopplektion för Anna idag, var roligt precis som alltid. Jag vill verkligen satsa på det i framtiden, vet att jag måste ut o tävla lite mer själv först men om vi snackar om en period om ca 10 år så borde jag ha det ordnat tills dess. Kan man hoppas på iaf... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela