sagaarvidsson

humorhumor

Publicerad 2011-02-09 10:51:36 i Allmänt,

Pennycan!!

Höhö, dålig humor här uppe just nu, men vi har rätt kul iaf. Jag o Linnea are going strong känns det som, har kommit närmare henne den sista tiden, rätt kul. Fint väder ute btw, och träningen för Marjut igår gick...okej. Eller nej, jag är riktigt nöjd på sätt och vis. Hoppade banan på ca 105-110, han var jättefin. Dock riktigt jäkla pigg, det var brallar och hopp här och där och jag tror vi hoppade högre i hörnen än över hindren egentligen. Men det var kul. Skönt att känna att han är med.

Tråkigt är dock att bogskyddet jag köpte var för litet, och tiden för att byta har gått ut eftersom det legat i storvik bl.a och att jag sedan GLÖMDE det där när jag var hemma senast. Men Siri blev glad, för det innebar att hon fick det till Trixe. Tur att min olycka kan glädja andra ibland med...

Nya tjejen har bestämt sig för att hon inte vill stanna, det är för hårt stalljobb för henne, så nu letar vi igen. Livet är bra spännande, och på något vis känns livet ändå riktigt jävla bra!!

The heart wants what the heart wants

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela