sagaarvidsson

en ledig torsdag

Publicerad 2011-02-24 11:20:40 i Allmänt,

Okej, jag har precis blivit hotad att om jag inte bloggar ska Linnea bryta sig in på min blogg och göra det åt mig, så det är nog bäst jag skriver lite nu när jag ändå är ledig.
Sitter och ser på "A Good Year", vilken måste vara världens absolut mysigaste film. Jag blir så sugen på att åka till frankrike när jag ser den.
Ska ni höra något helt otroligt? Jag har blivit astaggad på att börja plugga, antingen språk eller också psykologi. Trodde inte den dagen skulle komma då jag längtade tillbaka till att sätta mig i skolbänken, men tack och lov verkar det som att även jag mognar till slut. Grattis till mig. Dock vill jag inte börja plugga nu. Funderar på att ta några sommarkurses på distans först, sen plugga lite förberedande kurser under hösten för att söka in vt 2012. Då har jag deussotm några månader på mig att lägga undan pengar, jag är itne beredd att sälja Alex än bara för att jag i så fall flyttar. Språk finns i uppsala, stockholm och umeå samt dalarnas univ, och psykologi finns i örebro, uppsala, stockholm, umeå och.. göteborg? tror jag. Eller nått sånt. Jag vill egentligen inte flytta speciellt långt, men vi får se vad som händer. Jag har också en annan plan men den har jag inet funderat ut hela vägen ännu, men det är alltid bra att ha alternativ, eller hur? aja, det är långt in i framtiden, mycket kan hända.

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2011-02-24 22:37:42

Plugga i Umeå för guds skull!! :D

Postat av: Jeffa

Publicerad 2011-02-26 10:14:29

Haha, äh vad fasen..undanflykter bara! ^^

Det tog fem och en halv timme för mig att ta bilen hem sist, inte så farligt långt ^^

Det är i alla fall riktigt bra här i Umeå tycker jag, universitetet, stan', folk :) Det känns som en liten stad, typ Sandviken, fast det är stort :D

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-26 14:34:20

Hejja linnea! :D

Och du, lyssna inte på jeffa för du ska inte till umeå ;)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-02-27 23:16:35

skaffa lägenhet i gävle och pendla med tåg till uppsala, så kan jag komma och bo hos dig ibland ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela