sagaarvidsson

Burlesque

Publicerad 2011-02-17 09:35:14 i Allmänt,

Gaaah den filmen var så jävla bra!!! Han är SÅ het han som spelar Jack i den rullen! Seriöst så tror jag att varenda brud (och kanske även den enda killen i salongen-- vad vet jag) satt och dregglade ner popcornspåsen när grabben sprang runt utan kläder. säger bara SHIT! Lätt värd att se om ni inte har sett den redan!

Jag älskar dessutom Cristina Aguilera, hennes röst kommer fram så mycket bättre i sån musik än i den där 90-tals-skiten hon sjöng förrut. Om man ändå kunde ta dom tonerna som hon tar... Och Cher, älskar henne med. Även om hon är så uppsprutad och opererad att det är svårt att säga om hon är glad eller ledsen bara genom att tolka hennes ansikte. Finns ju ingen skillnad, hon har bara ett fejs stackarn. Kan tänka mig att DET inte stod på varningstexten när hon började med sånt där skit. Men sjunga kan hon fortfarande!

Ledig idag, träning för Marjut ikväll. Jag tänkte stå över Ted imorgon, jag orkar verkligen inte rida då med utan tänker ta det chill o relaxa lite istället. Denna dagen kommer handla om att städa. på riktigt den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela