sagaarvidsson

awhoopetiwhoop

Publicerad 2011-02-16 13:01:51 i Allmänt,

Nya tjejen Desiré kommer på lördagkväll, spännande. Hon kommer alltså ta Elins plats. Elin flyttar måndagkväll.. Sen flyttar Linnea nästkommande lördagkväll. Vem som ska ersätta henne? Det vet nog ingen just nu.
Känns lite stressande att inte ha hittat någon samtidigt som jag känner lite whatever. Jag är redan rätt trött, så varför inte tynga ner lite mer? Lite till kan jag nog ta.

Annars inte mycket på gång, vi ska på bio ikväll, den där nya rullen med Christina Aguilera, Burlesque elelr avd den heter... Spännande..pf, nu ska jag käka daimtårta.

Kommentarer

Postat av: Anna Ek

Publicerad 2011-02-16 15:27:28

åhå, du kommer väl ihåg ängeln annas gåva till jorden (daimtårtan)..? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela