sagaarvidsson

happ

Publicerad 2011-04-09 13:14:56 i Allmänt,

Jag älskar hundar. Fy fan, jag vill ha en hund.. Dumt bara att jag har en katt... Kanske efter henne sen någon gång.

Är hundvakt åt Doris, Ulle kommer om någon timme för att hämta henne. Hon har varit här sen igår, och vi har haft sååå roligt! Det bästa med hundar tror jag är att man kan gå på promenad. Alltså.. lät fel det där.. Att man har en anledning till att gå på promenad skulle jag nog ha skrivit. Var ute och gick igårkväll med Hanna. Har fått in som rutin att vi är ute och går några kvällar i veckan vilket är så najs! Jag kan ju inte springa med mitt onda ben än så länge...

Desi är fortsatt besatt av "Brothers and Sisters". Jag älskar hur jag lyckas få mina nya arbetskamrater smittas av mina besattheter av tv-serier.. muhahah

och apropå inget, men den nya Britney-låten, så jävla bra är den väl inte? "till the world ends" känns väl lite.....lite?

Kommentarer

Postat av: JeffaPeffa

Publicerad 2011-04-10 15:19:04

Ja, visst är de för underbara vovvar :D Jag har haft min i 1 år och vill utan tvekan ha en till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela