sagaarvidsson

You can go your own way

Publicerad 2010-09-26 12:37:07 i Allmänt,

Ted-träningen i fredags gick jättebra, jag är jättenöjd! Lät pållen vila igår, då jag åkte med Jonas till tvölingar på Strömsholm. Blev vare sig Grönan eller besök av Mumin :( Skit-tråkigt, men sånt är livet. Däremot hoppas jag på lite Mumin-besök idag ialla fall, ananrs blir jag vääldigt ledsen kan jag tala om!!




Ska försöka rida ut och galoppera idag, imorgon blir det rundbanan och på tisdag är det Lousie Haaga-träning. Ska bli riktigt spännande, har aldrig ridit för henne förut! Sedan blir det vila på onsdag, dressyr på torsdag, skogen på fredag, mjukgörande på lördag och tävling söndag. Det är denna veckans schema :)


Man ser inte mycket jag vet, men jag älskar färgerna på den bilden. Från en Jonas-träning i somras.



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-09-27 18:00:41

mer bilder på pållen vill vi ha!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela