sagaarvidsson

We could light it up

Publicerad 2010-09-24 09:28:57 i Allmänt,

Faaaaaaaaaan inlägget jag suttit och nött på den senaste kvarten FÖRSVANN när jag råkade stänga rutan. Konstigt..

I've got knews for you guys, min favorit-mumin kommer till Stockholm i helgen! Tjohoo! Och jag ska eventuellt (håll tummarna för mig) på grönan imorgon med mina favorit-tvillingar! Yihaa
Det kommer bli en bra lördag!

Träningen för Jonas i onsdags gick skitbra, jag är så nöjd och lite lättad efter Daniel senast. Känns jättebra!! Red ut i skogen igår och galoppade med Linnea. Han tyckte det avr minst lika kul som att hoppa, vilket är bra då det är träning ikväll igen. Denna gången är det Ted som kommer, känns riktigt bra att rida för honom så här tätt inpå tävlingen nästa helg. All support är bra support.

Det här är utan tvekan den bästa covern McFly gjort hittills!;
http://www.youtube.com/watch?v=JSdCOrAxJpk 

Kommentarer

Postat av: Propa4

Publicerad 2011-05-27 12:32:23

Very well done. I enjoyed the site.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela