sagaarvidsson

appapppappaaaaa

Publicerad 2010-09-01 12:21:08 i Allmänt,

Hallåå mina läsare! Ny dag, solsken och strålande humör. Livet är så goooott!! Sjukt taggad inför träningen för Daniel imorgon,min häst har varit väldigt fin de här dagarna. Red på rundbanan samt dressyr igår, och han var verkligen fin att rida. Han orkar sakta men säkert mer och mer, och han blir bara mer och mer glad. Riktigt kul att rida honom just nu. Dock får han vila idag, för jag sak flytta klart in till nästa rum och låta Linnea flytta in i mitt gamla. Kanske braom hon inte behöver sova längre i vardagsrummet, eller vad tror ni?


Lyssnar på Fields of gold- Eva Cassidy och njuter av denna soliga förmiddag. Nu blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela