sagaarvidsson

Skäms Saga, skäms

Publicerad 2010-09-17 13:22:15 i Allmänt,

Träningen för Daniel igår gick skit. Jag satt med skakningar och illamående redan tio minuter efter att lektionen kört igång, och jag avr nog den otrevligaste personen han mött på länge, Fan vad jag skäms. Fast Siri säger ju trots allt att det inte uppfattades som att jag var otervlig utan som om jag drev med honom. men ändå.

Jag var helt slut efter att ha jobbat för många dagar, sovit för lite och ridit för mycket. (Ojoj, sluta klaga. Rida förmycket kan man väl ändå inte göra?) Så det gick åt helvete. Hoppade ändå banan på strax över en meter bara för att jag tycker det kan vara bra att ha i ryggen. För skulle jag av någon anledning må så här vid tävling vet jag att jag trots det kan klara mig runt utan alltför mycket problem. Menmen. Nog om det.

Har ridit Tutan i två dagar nu. Sätter igång henne efter hennes sommarvila och hon är verkligen SUPERFIN! Så trevlig att rida. Hon är inte så framåt som man skulle önska av en 3-åring, men ändå. Hur många är det som är så här snälla liksom?

Anna var här med godis till mig idag och hon lät mig knappt betala vad den fulla (!!!!) lösgodispåsen kostade. Jag gissar att den kostade mer än hon lätmig betala (jag stoppade ner en 20:a i hennes ficka, för jag hade ju beställt godis för tjugo spänn)Så.. lycklig Saga just nu ;)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-17 23:00:43

det kan behövas ;) men tack! :)

och duuu...skicka hit godiset!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-20 18:49:32

SKÄMS SAGA SKÄMS! Blogga!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela