sagaarvidsson

denna dagen ett liv

Publicerad 2010-09-03 18:20:29 i Allmänt,

Träningen igårkväll för Daniel gick riktigt bra, jag är nöjd. Hoppade runt på ca 115, och han var rätt fin. Själv kände jag mig ovan att hoppa inne igen, det är mycket svårare än att hoppa ute. Nu vet jag ju att 115 cm inte är högt, men för mig är det just det. Men vi kämpar på!!

Idag har jag varit ledig, och samtidigt sjukt duktig. Red min häst på rundbanan vid tio-tiden imorse, spenderade sedan resten av dagen med att städa, laga mat, tvätta och rida lite mer. Ska ner och rida min egna pålle en gång till nu ikväll, nu ligger vi i hårdkörning!

Linnea åker hem ikväll och kommer tillbaka på söndag, så nu har jag helgen ensam, ska fan röja runt ordentligt nu!
stay tuned mina små vänner---

jag vill se på saltkråkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela