sagaarvidsson

Daniel-träning ikväll!

Publicerad 2010-09-02 12:10:22 i Allmänt,

Nu taggar vi inför Daniel-träningen ikväll. Jag är så otroligt taggad att det är otroligt, men Alex har varit så fin de senaste dagarna att det känns som det kan bli en kul kväll! Tänker dock inte hoppa så högt, han är rätt bra på att bygga svåra banor och höja fort, så jag planerar ta det lugnt. Om det inte visar sig att det går riktigt riktigt bra vill säga. Men vi får se... Vi tränar ju inför Gripen-tävlingen om några veckor ju... Tjohoopp

Hör och häpna, men jag o Linnea cyklade in till Mariefred igårkväll, min ursäkt var att jag var tvungen att ta ut kontanter (tveksamt om Daniel tar kort...;) ), men jag passade naturligtvis (!) på att köpa lite godis med. Som, såklart, är slut nu. Men det var härligt att röra lite på sig, för det gör jag ju aldrig i mitt jobb menar jag ;)

I've been thinking bout something
I've been thinking bout something other than you


Kommentarer

Postat av: 310

Publicerad 2011-06-09 11:05:49

Very nice site. Well laid out.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela