sagaarvidsson

you said it don't matter

Publicerad 2010-10-15 12:52:53 i Allmänt,

Ikväll är det Ted-träning, yaaaaaay! Taggad till max, ska bli grymt kul! Min häst känns verkligen så himla bra just nu och efter Marjuts tips ang tekniken i onsdags känns det ännu bättre. Tycker jag börjar hitta hur jag vill rida, nu är det bara att förfina detaljer och sätta allt till hundra. Känns verkligen kanon!

Julgranen har åkt upp här uppe i lyan. Dock står den i mitt sovrum, för tydligen är det bara jag som tycker att mörker är lika med julgran. Den är jättefin men det fattas lite glitter, ska be mamma köpa med sig lite när de kommer ner nästa gång. Då ska jag även få en julduk av mormor, sen känns allt som det ska!! Förstår att alla andra normala människor inte förstår sig på mitt julberoende, men för mig står julen och alla dess ljus och färger för värme, kärlek och hopp. ALLT är möjligt, man kan uppnå allt man vill och man kan vara öppen inför nya utmaningar och se saker från vinklar man normalt inte ser ifrån. Så därför väljer jag att starta min jul (jag firar inombords om du undrar varför jag ser ut att vara hög nästa gång du ser mig) nu och avsluta den i..mars? Den som vill får gärna fira med mig, vi kan alla vara lite galna tillsammans.

OCH, kan jag snälla få slå någon? The Vampire Diaries sändes inte i USA igår, så nu har jag inget att kolla på under lunchen.. :/

Denna låten har lyckats fastna på mitt huvud idag.

http://www.youtube.com/watch?v=43KPyre-tHo&feature=related

I never wanted everything to end this way
but you can take the bluest sky and turn it grey
I swore to you that I would do my best to change
But you said it don't matter
I'm looking at you from another point of view
I don't know how the hell I fell in love with you
I never wish for anyone to feel the way
I do

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2010-10-16 14:24:42

Alltså herregud vad det där skrivna finstilta är så....TRÄFFANDE!! Vill bara skriva det där direkt till en person. Shit.

Postat av: Jeffa

Publicerad 2010-10-16 14:29:17

Låten var skitbra btw!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela