sagaarvidsson

You better give Interflora a call..

Publicerad 2010-10-30 21:45:51 i Allmänt,

Okej, så en snabb update. Här sitter jag och dricker några kalla xider och njuter av livet. 
Det visade sig att vi visst kunde få över Annas klipp på min dator, så nu sitter jag och väntar på att facebook ska göra sitt jobb och ladda upp iaf en av filmerna. Enda missen är ju att det är i ett program som jag inte har på min dator, så jag kan inte ens se vilken fil jag laddar upp. Men jag går på känslan ;)

Middag hos Sohlmans för en stund sen, rätt bra att äta där uppe då och då, för då vet man att man iaf får i sig lite riktig mat iaf någon dag i veckan ;)
Men nu har ju los parents fyllt på här (TACK till bästaste farfar och mormor som lagat mat och bakat till miiig!!) så nu blir det äta riktig mat även här uppe :)

You can never win with women
It's pointless trying to try
It's a lose lose situation til the day you die!
   ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela