sagaarvidsson

That look across your face

Publicerad 2010-10-07 12:58:50 i Allmänt,

Hittade just en låt jag inte hört på... sen jag gick 2:an på gymnaiset när nufan det var ;)
http://www.youtube.com/watch?v=r9BDqsoFJkU

Älskar när man blir nostalgisk, rätt soft känsla.


Tävlingen i helgen gick åt helvete. Alex hoppade HUR bra som helst på allt utom ett hinder som vi stannade ut oss på i båda klasserna. Surt sa räven, han var verkligen sjukt fin annars. Att jag var otroligt förkyld hela helgen och har varit sedan dess gör det inte så otroligt mycket bättre heller, jag ahr itne ridit sedan i tävlingen.linnea fick rida honom i tisdags och sen planerar jag rida lite lugnt idag. Tror itne det gör så mycket om han får ta det ltie lugnare några dagar.

Ted-träning nästa fredag-lördag. Dit taggar vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela