sagaarvidsson

So step into the future

Publicerad 2010-10-17 19:10:32 i Allmänt,

Träningen för Ted i helgen var det väl rätt blandat resultat på. I fredags gick det inte så bra, men igår gick det desto bättre. I slutändan handlar det egentligen om att jag ska orka rida. Jobbade ju hela fredagen och red till strax efter tio på kvällen, vilket blir på tok för sent när man kör igång vid sex-tiden. Men ja. Det är bara att bita ihop.

Tung natt inatt. Somnade vid..tre? Usch.
Låt oss hoppas att det blir lättare att somna inatt, nu när man är halvt däckad.





Jag och Bus have a thing för kakor, jag drömde om Ballerina häromdagen

When you start talking
I start walking
Lies lies lies

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2010-10-17 22:34:35

Förresten! Väntar fortfarande på att du ska skaffa din gård med hästar snart, så jag kan börja jobba ^^ Hihi. Blev grymt inspirerad av någon travtränare (eller liknande) som startade från noll (noll kunskap om trav o.s.v.) och idag har två stora gårdar med typ 60 travhästar på den ena gården och lika många på den andra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela