sagaarvidsson

Juuul

Publicerad 2010-10-26 10:58:07 i Allmänt,

Sitetr och läser gamla blogginlägg, närmarebestämt oktober-november-december 2009. Wow, allt verkade så.. annorlunda då. Jag ahde en helt annan entusiasm, och man ser på inläggen hur de blir tråkigare och kortare när Heidi flyttar hit och Elin drar. Why is that?

Jag hatar mig själv för att jag inte kan ge andra en chans, att jag alltid bestämmer från början hur någon är och hur det kommer fungera i framtiden. Det är så dumt. Och värdelöst, för hur ofta har jag egentligen rätt när det kommer till att förutspå saker o ting? Jävlgit sällan. DUM SAGA

Jag vill ha snö. Nu. Och glögg. MER JUL GE MIG; MER JUL; JAG VILL HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela