sagaarvidsson

it chews you up when you feed it

Publicerad 2010-10-23 20:23:25 i Allmänt,

so good you've got to abuse it

Min häst var varm i ena frambenet idag :( så han fick vila, red istället Linneas ponny Sascha. Inte riktigt min stil, men tog några språng med henne och då var hon fin. Det är nyttigt att hoppa andras hästar ibland. Jag rider ju många förutom min egen, men då rider jag mest dressyr eller markarbete, eller ut i skogen eller jobbar från marken, så det är bra att kunna passa på när man får chansen. Trodde det skulle vara svårare att hitta avstånd, tempo och känsla, men tyckte det gick riktigt bra. Men som sagt, tog bara några språng.

MÅSTE alla tjocka gubbar på reklamer vara halvnakna? HÅLL KLÄDERNA PÅ FÖR I HELVETE!!


(det gäller inte dessa pojkar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela