sagaarvidsson

I hope you get to hear me say..

Publicerad 2010-10-23 12:32:10 i Allmänt,

..who gets the last laugh now?

Hah, jag är klart bäst. Vem var det inte som förutspådde att Linda skulle åka igår liksom? Mwhaha

detta klipp med mcfly är sjukt bra, jag älskar verkligen denna låten live. Helt fantastisk. Jag är grymt taggad på att se dom nästa år!!

http://www.youtube.com/watch?v=dmH9Is2K7ko&feature=related

Annars är det jobb för hela slanten nu när jag varit ledig torsdag, fredag. Blev ingen tävling idag, så jag jobbar i stallet som vanligt ist. Jonas skulle ju ha startat Ida i Eskilstuna, men snön stoppade det. Tydligen är det inte alla som älskar snö lika mycket som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela