sagaarvidsson

I could've fallen in love

Publicerad 2010-10-25 13:47:27 i Allmänt,

Nu är lunchen strax slut, ahr en minut på mig att blogga. Men duktig som jag är, så gör jag det. I can do it

Jag ska lära mig spela gitarr, det har jag bestämt mig för! Har en mindre känsla av att jag kan vara ett smärre musikgeni utan att veta om det. HAHA. Nä, men det skulle vara väldigt kul att kunna. Sen kan jag sitta bredvid någon som kan sjunga, så kan jag spela. Sounds like a plan eh? Första låten jag ska lära mig spela blir Falling in love- Mcfly

Every day feels like a monday
There is no escaping from the heartache
Now I
wanna put it back together
cos it's always better late then never

Kommentarer

Postat av: Jeffa

Publicerad 2010-10-25 23:44:07

Tack för kommentaren ^^ Kul att höra att någon uppskattar mina tankar, haha!



Men du! Lära dig spela gitarr...Köp min elbas istället och lär dig lira den :D ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela