sagaarvidsson

for so many nights now...

Publicerad 2010-10-27 13:03:47 i Allmänt,

I've found myself thinking about.... chips??

Sitter här framför elementet i mitt rum, käkar chips och funderar på att laga lite mat istället. Kunde kanske vara en bra idé? Men jag vet inte om jag ooorkar.

Hade tänkt rida o galoppa på rundbanan igår, bara det att när vi var färdigjobbade så hade underlaget fryst, det var helt stenhårt. Så jag o Linnea satsade på att köra lite gymkhana barbacka istället! Jäävlar vad kul vi hade, Alex tyckte det var skitkul och var på hugget. Trots det vann vi bara en omgång (NÄ JAG FUSKADE IINTE!!!), för jag satt och höll in honom. Annars hade vi krockat med en vägg. Eller två. Eller de stackars tanterna som red samtidigt som oss.

Ledig imorgon, kan knappt vänta. för då ska jag........trumvirvel....städa och diska. TADAAAAAAA
Kul liv, Saga. Kul liv.
Tur då att man har roliga saker att kika på datorn, så att man inte behöver städa eller diska alltför länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela