sagaarvidsson

Did the best that I could

Publicerad 2010-10-19 22:19:02 i Allmänt,

Red Alex nu på kvällen, klippte honom ju igår och energi-nivån var på max. Han är riktigt riktigt fin att rida nu förtiden, så jävla kul!!

Får se om jag kommer hem vecka 44, kom på att det är tävling den helgen och jag vill inte låta honom stå tre dagar innan medans jag är i Storvik och hälsar på. Känns något fel..

Kul för alla som var på Strömsholm igår och såg Roffe. Hörde att det var rätt givande, även om han hade lite andra teorier jämfört med ex Ted. Men det har nog alla tränare, man måste ju ha något som utmärker en så man sticker ut ur mängder.

Jag kommer lägga ut Börje på annons, jag har verkligen inte tid för honom. Han vill sitta i knäet 24 timmar om dygnet och jag hinner inte. och orkar inte. Så om någon vet någon snäll familj som kan erbjuda bra hem, hör av er! Han är verkligen världens snällaste, socialaste katt.

Det där var tider det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela