sagaarvidsson

But I do appreciate you being round

Publicerad 2010-10-22 21:32:08 i Allmänt,

Hellu gottfolk!

Får jag börja med att säga att kvällens Idol-tema var ungefär lika spännande som att slicka på en fönsterruta. Det kan helt enkelt inte bli bra när folk ska köra Beatles-covers. Helt ärligt. Då måste man vara förjävla bra på att göra det till sin egen grej. Jag tror Linda åker. Andreas äger dock. Och han Daniel? Ta av dig mormors kavaj och grow a pair of balls, dude. Kolla in lite Mcfly så kanske du lär dig vad ett performance innebär.

Annars, har haft en härlig ledig dag med SNÖ, vilket såklart innebär snöbollskrig med världens bästa Siri. Vad skulle jag göra om jag inte hade henne att leka med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela