sagaarvidsson

the end of the world

Publicerad 2010-11-01 22:18:00 i Allmänt,

hohohoo idag har varit en bra dag! Myohmy.

Red min pålle i lite dressyr nu på kvällen idag igen, och han var om möjligt ÄNNU finare idag. Helt otroligt fin alltså. Jag vill nog gärna rida dressyr på lördag trots allt. Men vi får se. Det skulle vara grymt kul att hoppa två klasser med, eftersom han trots allt är en hopphäst. Jag borde bibehålla fokus ;)

Lyssnar på Mcflys nya album, helt fantastikt bra! Jag är så glad att jag är en "pioneer" på nya sidan så man fick det gratis ;) Ohyeah baby--that's the way I like it!!


Looking in your eyes
I can see forever
I heard somebody saying
We're being hypnotised
And if it's true
Then I really think this could be
The end of the world
The sky's falling down
So guys grab your girls
And spread the word around

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-11-03 11:56:36

rid en dressyr och en hoppning! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela