sagaarvidsson

release the fire in your soul

Publicerad 2010-11-02 18:37:47 i Allmänt,

Wooho, hallå på er alla!
Inget speciellt nytt på denna sidan inte. Livet går vidare, med skillnad från några roliga detaljer som jag inte kan dela med mig av ännu ;) Meen, jag kan säga att livet är bra.

Idag lyckades jag med sånt normala människor aldrig lyckas med, vilket är lite jobbigt. Först tappade jag en mockaruta i stöveln.. När den satt på alltså... Och sedan nu när jag skulle äta middag så ställde jag en KOKHET kastrull på handen. WTF liksom? Menmen, man ska vara lite duktig ibland.

Somewhere in this town, coverbands are playing this song right now--that oughta be me, när jag fått ny sträng till gitarren that is

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela