sagaarvidsson

It's life baby

Publicerad 2010-11-21 19:46:20 i Allmänt,

Tack vare en lugn vecka för min pålle kan jag spendera denna kväll med att bara slappa. Välförtjänt som jag ser det.

Här är klänningen jag tänkte ha på ryttargalan på torsdagkväll, vad tror ni? Jag vill ju inte sticka ut allt för mycket, så jag valde en svart, enkel klänning som jag tänkte bära med andra smycken än de på bilden och några stilrena skor. Ska för en gångs skull försöka satsa på lite "elegans"-- så gott det går i Saga-anda. Det är dock så INTE min stil.
Dock är jag lite osäker på hur pass jag kommer lyckas slappna av i denan dress, men vi får väl se. Jag håller tummarna för att det blir en lagom go kväll.

Annars är det inte mycket nytt på gång. Ted-träning på fredag och jobb som vanligt. Life goes on.

 

Kommentarer

Postat av: P--du vet vem

Publicerad 2010-11-22 22:15:00

ovanligt att se dig i sån klänning kör mer sånt när du är ute o lirar. hett! ,) gå nu inte o skaffa dig en hästkille det ska vara riktiga karlar vetu!

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-23 23:39:16

Vem var förra kommentaren från? ;p

Ser ut som att du är minst 5 år äldre i klänningen, känner inte igen dig bruden! ;)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-12-02 23:13:47

Nu var det pinsamt bloggtort! ;) ring mig b-ruden!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-06 19:28:53

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-06 19:29:20

VET DU OM ATT DU HAR EN BLOGG? VET DU VAD KAN KAN GÖRA DÅ? BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela