sagaarvidsson

harry potter is hotter than ever..?

Publicerad 2010-11-19 13:28:00 i Allmänt,

Igår såg jag nya Harry Potter-filmen och den var asbra!! Såg den med Anna, ÄNTLIGEN en som är som jag här på gården. Någon som gillar denna sortens rullar, har lurat henne att gå på nästa Narnia med mig också. Jippey!!

Apropå filmen måste jag ju bara säga att jävlar vad Rupert Grint (han som spelar Ron) har blivit het. Han har lagt på sig lite mer muskelmassa, äntligen, och ser inte längre ut som en blek, pojkaktig, rödhårig, halvdöd liten britt. Visst är han fortfarande rödhårig och britt, men nu har han fått en helt annan charm. More manly. And me like it.
Daniel Radcliff är inte någon liten pojk heller längre. Även om jag inte vill påstå att han är så het som alla andra tycker. För istället att ha lagt på sig lite muskler har han bara lagt på sig. Och det faller inte riktigt mig i smaken.


Blev väckt strax efter sex-tiden idag, trots att jag är ledig. Alltid lika underbart. Sånna gånger är det ett rent under att man inte biter huvudet av någon, jag är verkligen inte rolig när jag är trött.
Om jag orkar sak jag byta design helt på bloggen, men det är bara om jag orkar. Var nyss ute och joggade och ska snart ner och rida.. Så troligtvis inte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela