sagaarvidsson

8e maj

Publicerad 2010-05-08 21:01:09 i Allmänt,

Okej, det avr aldrig så hemskt som jag trodde det skulle vara. Tutan uppförde sig, inte direkt exemplariskt, men rätt bra ändå. Hoppade lite spänt så de höga poängen uteblev, men hon hoppade med bjudning och rätt okej teknik trots allt, lösgalopperade BRA mcyket bättre än vi vågats hoppas på (vi behövde inte kasta kottar för att få henne trava) och ridningen gick också finfint. Duktig tjej med andra ord. Exteriört sett gick det riktigt bra med. Kul kul!!

Nu är det strax kväller, såg hsthoppningen hos Sohlmans och käkade pizza, har inte ätit sen frukost så det gick nästan ner en hel. Ska försöka göra lite nytta innan jag slaggar, men vette fasen om jag orkar. Får ta det imorgon istället. Om ni inte visste det, så är jag bäst på att skjuta upp saker. Helst så pass länge att andra glömt att jag ska göra det så jag slipper. Om det funkar? Det kan ni ge er på ;)

SOOOVA

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-09 01:16:25

Men ditt arsel du skulle ju säga till mig när det var hoppning på tv!!!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela