sagaarvidsson

7e maj

Publicerad 2010-05-07 19:49:18 i Allmänt,

Fölvakade natten som var. Mellan 00-06, det ni! Satans vad trött jag var sen, denna gången sov jag inte mellan turerna utan satt och kollade på film istället. Riktigt riktigt trött var jag, kan jag lova. Sov till halv tolv sen, rekord måste det nog vara trots allt. Puh

Okej, 3-årstestet imorgon. Jag börjar bli nervös, framförallt eftersom jag inte känner mig det minsta förberedd. Jag har ridit hästen tre gånger nu, varav en av de gångerna var ute. Hah. Alla andra har tränat hela vintern. Måste vara så här det känns att bli påkommen med byxorna nere

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-09 10:04:58

Haha, skaffa ett par vita byxor för faaen!! :D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela