sagaarvidsson

8e februari-

Publicerad 2010-03-08 20:28:05 i Allmänt,

Revolutionerande. Jag har köpt vaniljyoghurt. LAKTOS. Nu ska vi se om det blir någon skillnad. Trodde ju att jag hade magsår ett tag där när jag hade konstant ont i magen i tre veckors tid. Men efter att jag tog bort all mjölk och yoghurt försvann det. Jag var laktosintollerant som yngre, men det försvann. Verkar som jag blivit gammal och det kommit tillbaka. Saga goes 90. Faktiskt är den riktigt god, men sataans vad dyr den var. 24 spänn för en liter. på Willys. Vill inte ens tänka på vad den kostar annars.

Alex får ta det lite lugnt i några dagar efter att ha gått hårt förra veckan. Plus att jag har fullt upp ändå. Nu är det däremot mat.

Red Pisse-Pixen idag, gick rätt okej. Jobbig värre dock, stark som fan, men det gick bra till slut. Imorgon ska jag rida Ida, men sen äre Pixen som gäller igen onsdag och torsdag. Kulkul.

Nää, intressant värre inlägg. hare hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela