sagaarvidsson

4e mars

Publicerad 2010-03-04 09:30:26 i Allmänt,

Var uppe hos Sohlmans igår och hade avskedsmiddag för Elin. Vi hade en riktig fettiskväll och åt pizza, och sedan mina kakor och kladdkaka med vaniljglass till efterrätt. Mumsigt.

Jag börjar bli lite deprimerad. Jag vill inte att Elin ska åka :( Nu blir jag själv här med Heidi. Och faktiskt så känns det inte bra. Men det fattar jag med att det inte är något att göra åt, jag ville bara beklaga mig lite. Och det blir nog bra till slut. Det gäller bara att anpassa sig. But still...

SKa träna ikväll och det är jag glad för, få något annat att tänka på. Alex var ritkigt pigg när jag red ut igår, så han borde vara taggad att hoppa igen.

Red även Fenny och Trixe igår, Fenny fick gå ut och Trixe ett markarbetspass. Fenny var stojig och hoppade mest runt, lite smått irriterande faktiskt för jag avr itne direkt på humör för det. Trixe gick däremot rätt så bra, han var jag nöjd med till sist. Ska rida Fenny idag i lite mjukgörande dressyr, men sen har jag inga direkta planer för dagen. Städa kanske.

Kommentarer

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Publicerad 2010-03-04 17:54:52

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela