sagaarvidsson

26e mars

Publicerad 2010-03-26 12:40:09 i Allmänt,

En hel del kan hända på några dagar, visste ni det? Nu kan jag tyvärr inte skriva något här, för det finns dom som läser denna bloggen som inte ska veta vad jag pratar om, eller som snarare vet vad jag pratar om eftersom det inkluderar dom. Men jag vill inte hamna i skit, så här kommer inga namn. I vilket fall som helst, så är Alex inte ett alternativ och hästen i Sundsvall pratar vi fortfarande om. Men jag letar fortfarande alltså.

Man kan inte alltid få som man vill, och jag antar att jag vill tro att allting sker av en anledning, men jag köper det itne riktigt. DÄremot kan jag tro att man hela tiden påverkar sitt eget öde och det som händer en, så jag jobbar vidare ändå. Nu ska jag äta god mat, och glömma att det här är en skitdålig dag. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela