sagaarvidsson

23e mars

Publicerad 2010-03-23 17:12:56 i Allmänt,

Okej Elin håller på och slår mig i bloggande så jag försöker rycka upp mig lite. Men jag hinner seriöst inte med någonting just nu, ska bli himla hälrigt att Heidi kommer tillbaka hem ikväll. Jag måste få andas.

Imorgon bär det av till Sundsvall för att prova häst, spääännande! Kommer hem igen på torsdag, så jag blir där över natten. Klart man blir lite extra nervös när man ska bo hos dom som äger hästen, det ger några extra timmar att göra bort sig på. Och tro mig, jag hinner göra och säga en hel del på bara några timmar. Uscha.

Jag måste städa och diska idag innan Heidi kommer, därinnan ska jag dessutom hinna rida Pixman OCH avsluta jobbet i stallet ( slut på hö och Jonas har telefonkonferens. KUL)

Den HÄR låten är dagens skönaste, den får mig att skutta gladeligen fram och tillbaka bland hagar i ösregn och djup snö med vatten upp till knäna. Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela