sagaarvidsson

22a mars

Publicerad 2010-03-22 12:47:28 i Allmänt,

Jaha ni. Här jobbar man själv för fjärde dagen på raken (nä, bettan har ju hjälpt mig i helgen...) och så kom det hovisar idag. Jag ligger så hemskt otroligt mycket efter i tid just nu att det är skrämmande. Men sånt är livet ibland förstår ni. Hästarna har fått lunch i alla fall och det är huvudsaken, nu sitter jag själv här och väntar på att min mat ska bli klar någon gång.

Såg på "Upp" igår. Tyckte den var mysig. Men samtidigt så handlade den en hel del om en av mina största rädslor; att inte hinna göra det jag vill innan jag dör. Så då bestämde jag mig igår för att hädanefter ska jag alltid acceptera saker och ting för vad de är och bara köra på, för allt förändras hela tiden och om man bara vågar följa med i förändringarna tror jag att man får vara med om mycket. Alla beslut jag tar kommer inte vara rätt, men vem bryr sig. Om jag sitter där om tio år med skulder över öronen, ett krossat knä och rullator så big deal. Då har jag levt. På ett eller annat sätt. För jag tror det är svårt att planera att bara vara med om bra och roliga händelser i ett liv,man får nog utstå minst lika mycket skit när man väl kör. I cant wait

MAT

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-23 17:23:13

Tack :) hahaa jaa synd om dom ;p



VI DRAR TILL LA SOMMAREN 2010!!!!!!! :D

Postat av: Möni

Publicerad 2010-04-04 20:49:05

Upp is the shit. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela