sagaarvidsson

20e mars

Publicerad 2010-03-20 18:32:04 i Allmänt,

Här var det bloggtorrt.

Jag saknar min blonda finska kamrat. Jag vet att jag inte borde göra det, och att jag faktiskt visste att det inte skulle bli lika med nästa finnepinne. Men ändå.
Jag saknar att ha någon att rida med och någon att klaga för. För det går inte med nästa. Vilket är rätt jobbigt. Meeen. Nog. Enough is enough, Saga. Grow the hell up...!

Jaa... Johanna köpte godis åt mig idag, vad gullig hon är! Allt blir så mycket bättre med choklad. Visste ni inte det, ja då vet ni det nu. Mycket lättare att jobba med. Sen underlättar ju det här underbara vädret. Blir det lika imorgon får kameran följa med ut, så ska jag ta och dokumentera den snart snöfria gården. Eller ja.. Marielle sa att det skulle bli snö imorgon, gah. Jag vill iiinte!

Eftersom jag är ensam i lyan så är det disk överallt, men det är iaf rent. Duktiga jaag. Nu ska jag kolla lite ifno om en häst Marjut vill att jag ska testa nästa vecka.. Pusss

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-20 18:36:41

Altså jag förstod ju att du inte skulle klara dig utan mig :) haha. Men blev det ingen Alex eller? E de han som är halt? Nu ska jag gå ut... :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela