sagaarvidsson

14e mars

Publicerad 2010-03-15 12:28:11 i Allmänt,

hum-du-dum...hittade ett paket frysta grönsaker undanstoppade längst ner i frysen, så just nu äter jag lyxmåltid bestående av grönsaker, köttbullar och pomfrittes. sweet! Till efterrätt blir det inget mindre än chokladbollsdeg utspätt med sm'lt blockchoklad. Ännu mer sweet ska ni veta! Sockerchock gáranterad.

Väcktes igår av ett sms, vilket i vanliga fall gör mig rätt irriterad, bara det att denna gången skickades det inte sent. Klockan var halv nio. Haha vad säger det om mig egentligen??
Har sovit jättedåligt senaste tiden, och ätit mindre än jag borde, därav någon sorts zombietillvaro här uppe på kvällarna. Orkade inte ens rida igår. Däremot såg jag på "the flood" med bl.a Robert Carlyle (yaay), och den var rätt bra. Det är kul med katastrof-filmer tycker jag. Ännu roligare är det hur det hela byggs upp, och sedan är det som de kommer på att filmtiden snart är slut och så skyndar de på en utväg och tjofs, så är allt bra... Man bara; jaahaa... Meen, bra var den iaf.

Ridning ikväll, får se dessutom när papper och allt fixas klart. Bossen kommer hem idag, så jag hoppas det går undan nu.

Simma lugnt så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela