sagaarvidsson

13e mars

Publicerad 2010-03-13 22:12:46 i Allmänt,

Tränade för Johan Fyrberg idag, och gick sedan på hans föreläsning. Träningen gick bra, fick en hel del fina kommentarer och det börjar kännas bättre och bättre nu! Hinder jag ahde tyckt var höga för ett halvår sedan inger inte längre samma respekt och jag tänker inte ens en sekund när jag styr emot, utan allt flyter på av sig själv. Extremt underbar känsla! Alex och jag börjar hitta varandra mer, även om det där extra kilot havre gör att han blir lite mer tittig. Men det är okej, för han gör sin bit av jobbet ändå.

Föreläsningen var intressant, det mesta av det har jag redan hört, men jag tror inte att det skadar med upprepning. Sen fick jag en del nya infallsvinklar när det gäller det här med att bygga mål, ska sätta mig ner någon kväll när jag hittar tid. Det är lite fullproppade dagar just nu...

Och just det ja, melodifestivalen. Kan inte påstå att jag hade någon direkt favorit, gillade väl Olas och Darins. Men att Anna vann gör mig inget. Jag orkar itne haka på alla andras "vann verkligen rätt låt?"-skriverier. Om folket röstade fram henne så good for her. Leave it be.

Nu ska jag äta och sen sova, för jag jobbar imorgon. Och den underbara katten Börje är ett steg närmare himmelriket, han väckte mig fem över sex imorse. IGEN

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-14 12:06:37

BÖÖÖÖRJE!! Jag kommer å räddar dig från den grymma tyrannen!!! Just wait for me...

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-14 23:36:33

är det klart med Alex nu? Du snackar ju aldrig med mig mer så jag får väll fråga ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela