sagaarvidsson

11e mars

Publicerad 2010-03-11 10:18:53 i Allmänt,

Aah ledig. Fråga hur länge jag sov idag då? Jo, till halv åtta. Skapligt ;)

Diskad och klar, ska städa sovrummet och tvätta bort det tjugo centimeter tjocka lagret av kläder som för tillfället täcker golvet och sedan gå ner och rida. Blev en liten oplanerad träning igår, red markarbete för Jonas, med en hel del bomövningar. BRA! Jag har sjuk träningsvärk och kunde lugnt konstatera att det där extra kilot havre han får per dag har gjort susen. Jädrans vad det gick undan. Men han var duktig, själv var jag lätt frånvarande då och då, satt mest och funderade på mat och toaletten. Kom fram till att det var bäst att separera de båda ämnena :P
Sen kom det en rolig fråga efteråt och jag var glaaaad, vilket jag fortfarande ääär. Mitt liv leker. Menmen, ni får veta mer om det senare.

Idag ska jag försöka laga mat inför kommande arbetsvecka. Jag är lite för dålig på sådant, men det SKA faktiskt bli en ändring. I promise you that.

Annars chill. Nu blire tvääätta

Kommentarer

Postat av: Saga♥

Publicerad 2010-03-11 17:30:33

Jag heter också Saga Arvdisson!:D

Postat av: Saga♥

Publicerad 2010-03-11 20:05:37

Nix pix!

Coolt!

Saga Arvidsson är ett coolt namn!

hehe, gillar din blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela