sagaarvidsson

10e mars

Publicerad 2010-03-10 13:33:33 i Allmänt,

Jag har egentligen bara bra saker att tala om för er, men jag vet inte om jag vill berätta allt ännu. Ännu har vi papper kvar att skriva under... Ni får gissa vad det innebär istället ;)

Jag sitter här i solskenet framför datorn och lyssnar på POV- Mcfly. underbart. Är ofta kort. Men inte idag. För just nu flyger jag så högt att jag riskerar fastna med huvet i arslet på gud. Nä Saga, så får man inte skriva. Fast- Helt ärligt, just nu är allt perfekt. Jag saknar visserligen Elin, men annars. I helgen ska jag träna för Johan Fyrberg, och då är det även föreläsningar på schemat. Ser fram emot det hur mycket som helst!! Sen det här med Alex.. Det är i stort sett klart nu ;)

Sen har det varit soligt i sex dagar nu, det har inte ens varit jobbigt att jobba sju dagar på raken. Visst är det underligt? Och nu när jag dessutom måste rida under dagarna är det ännu bättre. Klart jag får dåligt samvete över att jag får göra allt det roliga, men det är inte jag som bestämmer. Och sen är jag egentligen en rätt så självisk människa längst inne. Nähää säger då ni såklart, men joodå det kan jag lova ;)

Måste komma ihåg att mobba skiten ur Moni på fredag, mitt tips till er storvikare som läser är att ni också gör det. Säger namnet Fredrik er något? ;D

Haha jag är fan helt seriöst på SJUKT BRA HUMÖR. Älskar allt just nu.
Gaaaaaaaaah

Kommentarer

Postat av: DIN VÄRSTA MARDRÖM

Publicerad 2010-03-20 23:06:51

WHATS WRONG WITH YOU WOMAN?! Jag måste börja läsa bloggar oftare om du ska snacka om mig såhär!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela